SEM, SEO, SERP a spol.SEO, domény, klíčová slova

tvorba webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 18:40 v kategorii Novinky, přečteno: 39x

Cílem Optimalizace bude přivést na www stránky návštěvu, bez návštěv je třebaže krásný web nebožtík a bude na nic.Nemůže být směrodatné jestli návštěva zavítá z google, mohou být i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., načež tu máme socialní sítě jako squidoo, twitter, pinterest a miliony dalších realizovatelných zdrojů návštěvnosti.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) základem seo, či spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a především i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně dnes už bude zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom uvidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Velké množství provozovatelů webových stránek vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě správné, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené peníze. Správně vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvnosti také nám nic negeneruje. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.