tvorba webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 18:40 v kategorii Novinky, přečteno: 39x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně jsou) základem seo, či spíše, faktory působící na hodnocení internetových stránek a především i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Na druhé straně dnes už bude zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom uvidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.